Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 4 april 2013

Kursvecka 1

Gick bra att flyga till Stockholm i tisdags, nu har jag nog gjort alla små fel man kan...
Den här gången anmälde jag att jag skulle checka in bagage som jag inte hade. Därför blev jag uppropad i högtalaren. Lite pinsamt! Men nu vet jag hur jag inte ska göra...
Vi bor på en konferens/hotell anläggning strax utanför Uppsala.
Fint rum (glad att jag slipper dela), god mat och härliga kurskamrater.
Vi är bara 5 st, men utspridda över hela Sverige, kul att höra hur det är i de olika delarna av Sverige.

Det är mycket att lära sig, lite jobbigt att sitta still och lyssna. Inte riktigt van att gå i skola :-)
Igår började vi få öva praktiskt, det är så kul!!

Det är jobbigt att vara hemifrån...
Oskar blev så ledsen när jag sa hejdå, det gör ont i mammahjärtat...
Men vi pratar i telefon varje kväll, det roliga är att han börjat prata i telefonen :-)
Annars pratar han bara när han leker, men sällan när det verkligen är någon där i luren.
Nu väntar frukost!

/Jessa

1 kommentar:

mammaTEA sa...

Förstår att det är jobbigt att vara ifrån O!