Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 8 februari 2009

Grillat korv











Idag har vi varit och grillat korv. Mysigt! Åkte upp till Navåsen bara, så vi åkte inte så långt.
Jag var med och grillade, men jag trivs bäst bakom kameran. David hade väldigt roligt i snön. Han gjorde en stor snöboll till sin mamma och pappa, och blev ledsen när han inte fick ta med den in i bilen... -Jag kommer sakna snöbollen!!!
Nu sitter han i badet, så då passar jag på att sitta lite vid datorn.
De onödiga chokladsugrören var väldigt goda, smakade som oboy. Men det kändes lite konstigt att dricka mjölk som blev choklad när det kom i munnen.
Nu ropar David på mig, så jag får gå.
Ha det bra!
/Jessa




1 kommentar:

JCA sa...

Fantastiskt fina och härliga bilder!! Vad mysigt ni har haft det idag... Kram!