Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 5 februari 2010

Sprattelknappen

Idag har vi varit hos läkaren på Östra och gjort ett extra ultraljud. Hade ju en bebis som inte ville flytta på sig förra gången.
Nu låg h*n bättre, så huvudet gick att mäta och kolla ordentligt. Vi fick se ansiktet i 3D oxå, häftigt! Sprattelknappen ville dock inte vara still, läkaren frågade om den rört sig så mycket förut oxå, och ja, det har h*n gjort varje gång.
Vi fick se när h*n öpnnade munnen och killade sig på foten med handen. (Såg det ut som)
Vid ett tillfälle stannade hon bilden en lång stund för att mäta båda lårbenen, tror att det var i en sån position så att vi kunnat lista ut könet om vi kunnat. Jag är dock ingen expert, så jag har ingen aning... Läkaren såg säkert, men sa inget, jag vågade inte fråga heller...
Både vill och vill inte veta...

Skye var hos Hans föräldrar under tiden, det var trevligt att träffa dem var ett tag sen jag var med på kalas...

Ikväll blir det Let´s dance och fredagsmys.

/Jessa

5 kommentarer:

Marian sa...

Gud vad kul=) Att se bebis i 3d=) Åh=D
Vad glad jag blir att det har gått så bra för er=) Det ger mig hopp. Jag läser mycket om alla stckarna som försöker & försöker men "inte lyckas". Tänker mycket på min egen situation. Men när jag ser sin blogg blir jag glad=) För då vet jag att det finns hopp=D Hopp om det lilla livet=D

Ha en trevlig kväll=)

Trevlig helg!!

Maria sa...

Ni råkade inte få en bild på lårbenen så man kan få gissa i alla fall? :)

Carina sa...

Kul med ul!!! Häftigt att se i 3D va? Vem var h*n lik då? :-P

Maria sa...

Ja det lär ni ju få se när h*n kommer ut :) Vi har bara fått bilder där könet syns till Efraim o bebisen i magen nu.. inte tjejerna.

Skoj med 3d. Det har vi fått med Talitha o bebisen magen nu också. Det blir så mycket mer verkligt!

Tea sa...

Måste vara så underbart att få se barnet med ultraljud.