Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 14 november 2009

Uppdatering



Det har ju hänt en del här, men ändå har jag inte satt mig ner för att skriva.


Vi har gjort en ny IVF un der hösten.

26/8 Spraystart

16/9 Sprutstart

30/9 Äggplock (12 ägg)

2/10 Insättning av det enda godkända ägget.

20/10 Testdag. Resultat positivt!

4/11 VUl, fick se ett litet hjärta slå =)


BF den 22/6-2010, lagom till midsommar.


Det var jobbigare att gå igenom behandlingen den här gången, humöret har inte varit det bästa.

Så förlåt till er som blivit drabbade!!!


Jag mår väl som man ska göra antar jag, men det är jobbigt! Mår illa i stort sett hela tiden, och är jättetrött...

Springer upp och kissar mellan 4-6 gånger varje natt. Lite jobbigt! Men jag är ändå glad, vi har väntat på det här i 8 år!

Hoppas att det går hela vägen!!!


Nu får jag ta nåt och äta, igen...


Ha det bra!

/Jessa

3 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till det underbara beskedet!! hoppas att allt ska gå vägen!!
Kram!!
/Maria

Annelie sa...

Jag är så oerhört glad för er skull, även om du är trött och mår illa!! Jag har inte tänkt på det innan, men det är ju precis till midsommar! Självklart hoppas även jag att det ska gå vägen.

Kram!

carina sa...

Eller kanske till Eriks födelsedag, vem vet? Hihi, det är ju bara 12 dagar. Kramar till er båda, hoppas du mår bättre snart.