Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 31 maj 2011

Fullt hus





















































Här är lite bilder från helgen.





Vi var barnvakt åt Oskars kusiner David och Emma fredag-söndag.


Det har gått jättebra, men när söndagskvällen kom var jag helt slut både i kropp och huvud.





Det är lite skillnad på att ha bara Oskar hemma och ha en 1-åring och en 7-åring oxå.



På lördagen tog vi tåget in till göteborg och gick på Liseberg.


Det var mysigt! Synd bara att smhi inte hade fel med vädret, det regnade mer eller mindre nästan hela tiden.


Jag och David åkte flumeride med min syster och kusinen Erik, som oxå var där denna regniga dag.


Carina, den galningen, åkte den nya atmosfear... Jag fick panik av att titta på den...

På söndagen körde jag hem barnen och åkte sen till Fotskäl på pysselparty. Det var vi 4 systrar, Maja (systerdotter), vår kusins sambo Anette och hennes dotter Linn som pysslade i 5 timmar. Så kul!!! Kreativiteten bara sprudlade!



När jag kom hem sov Oskar, men det stod en fin blomma på köksbordet från honom och Hans på mors dag.



Igår hade vi inget inplanerat, utan tog dagen som den kom. Hade bestämt att vi skulle fira mors dag då istället, så det gjorde vi.


Var en sväng till Allum, jag var på Panduro och Han soch Oskar gick iväg och köpte present.


Jag fick Sanna Nielsens nya cd, och en cd med olika temamusik (dop, bröllop, sommar mm)


Idag händer det inte så mycket... Jag har tvättat och nu väntar jag på att bvc-sköterskan ska ringa.


Oskar hade feber 2 dagar förra veckan, sen dess har det legat på 37,9-38 och han är dålig i magen. Han äter lite sämre med, så jag vill ha en tid så jag kan väga honom...


Orolig, nojjig mamma, jag vet... Det är säkert ingen fara, han är som vanligt i humöret.




Önskar er en härlig sommrig tisdag!



/Jessa














Inga kommentarer: