Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 9 juni 2011

Kalasplanering

Här planeras 1-årskalas för fullt.
Tiden bara rusar iväg, och jag tycker om att ha någorlunda kontroll på läget.
Idag har vi varit på ÖB och köpt papperstallrikar, muggar och ballonger till det ena kalaset.
De andra kom med posten igår.
För min familj blir det Musse Pigg-tema. Hittade en sån bra kalassida på internet med massa olika teman.
Vi var på H&M oxå och köpte sommarkalas-kläder till Oskar.
Har en del födelsedagar och ett dop nu i sommar.
Imorgon ska i till Oskars kusin Erik på 6-årskalas, så då blir det premiär för finkläderna.
Lägger in en bild imorgon.
Nu ska jag gå och lägga mig, har haft huvudvärk hela dagen och jag hoppas den försvinner med lite sömn.
/Jessa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!!!
Vad kul att Oskar tog sina första steg i veckan =)!!!!
Vad kul det låter med 1- års kalas....Förstår att du vill få det så bra det bara går =)!!!

Lycka till och ha en fin helg!
Kramar/
Luiza (www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com)