Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 5 juli 2011

För ett år sedan vid denna tiden del 3

Vi är inne på förlossningen.
Vid undersökningen är jag bara öppen 1 cm.
Ändå fick vi stanna kvar och jag blev inskriven.
När jag tänker på det efteråt så undrar jag lite varför, jag hade inte speciellt ont just då, och brukar man inte få åka hem om man inte är öppen mer?
Även om vattnet läcker?
Kanske var för att jag var på bf +13 och hade tid för överburenhetskontroll dagen efter?
I vilket fall så var det tur att jag fick stanna kvar, för när värkarna väl började, så satte de fart ordentligt och jag hade inte kunnat vara hemma då.
Tror inte ens jag hade kunnat åka sittandes i bilen...
__________________________________________
Jag kan inte fatta att det redan gått ett år.
Våran lille prins som vi väntade på i nästan 9 år fyller redan 1 år!
/Jessa

Inga kommentarer: