Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 3 september 2011

Ledigheten är slut...

I natt börjar jag jobba. Så nu är min långa ledighet slut...
Har varit inne 2 nätter den senaste veckan, men det var för att det var kris.
Nu börjar jag på "riktigt".
Känns både bra och inte, det är så härligt att vara hemma och kunna ta dagen som den kommer. Samtidigt är det skönt att komma igång igen med jobbet.

Inskolningen hos dagmamman går bra.
Igår var det tredje gången och jag lämnade honom själv en stund.
Tog mig en promenad och plockade lite svamp som fanns i diket.
Bra att ha hundbajspåsar i fickan för jämnan så man har något att lägga svampen i när man råkar hitta =)
På måndag ska jag lämna honom själv igen en lite längre stund.
Det kommer säkert gå bra, han trivs bra och går gärna till dagmamman även om jag är med.

Önskar er alla en trevlig helg!




Inga kommentarer: