Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 13 juli 2010

En vecka







Idag är Oskar en vecka, fattar inte vad den här veckan har tagit vägen...



Han ammar bra nu, men får ändå lite ersättning. Jag är väl en nojjig mamma, men är så rädd att han inte får i sig tillräckligt. Det var lite läskigt när han hade så lågt blodsocker på BB.



Han sover bra på nätterna, somnar vid 23-23:30, och sover till 4-4:30, sen sover han till 8 ungerfär. Får väl se hur länge det håller i sig...



Han sover i sin egna korg, jag vågar inte ha honom i sängen när jag sover...






Har tänkt hela dagen att jag ska skriva ner en förlossningsberättelse, men nu är klockan så mycket så det får bli imorgon om jag hinner.






Ha det bra!



/Jessa

5 kommentarer:

Annelie sa...

Tack för uppdatering och fina foton! ♥

Förlossningsberättelse hinns nog med... Det är mycket annat att tänka på ju! Fast den bör nog skrivas innan FÖR lång tid går, så du kommer ihåg vad du ska skriva... :P

Vad gott att han sover om nätterna! Jag tror att de flesta mammorna är "nojiga" över om bebisarna får tillräckligt med mat eller inte, tror du inte? Men går han bara upp i vikt, så är det tillräckligt. Och det hade han ju gjort. Gott det.

/Kram Annelie

Timea sa...

Vad skönt att höra att allt är bra med er!!!
Kramar

Sissan sa...

slumpen tog mig hit...Vilken sötnos..LYCKA TILL

Sissan sa...

vilken sötnos...Lycka till..Slumpen tog mig hit//Sissan

Marre sa...

Vad söt han är!
Ja förlossningen vill vi att du skriver om=D Iallafall jag:S som är lite småskraj inför min=)
Kram kram!!!