Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 24 maj 2010

Gissa?

Någon som vill gissa när bebis kommer, kön, vikt och längd?

Hans: 17 juni, pojke, 3500 g, 48,5 cm
Jessica: 10 juni, pojke, 3700, 50 cm

Är beräknad den 22 juni, men jag tror (och vill) att det kommer tidigare. Systerson Erik fyller 5 år den 10 juni, och häromdagen fick jag en känsla av att pricka in den dagen...

Idag har varit en riktig slödag, har inte haft lust att göra nånting alls, och inte orkat heller.
Skye kom och väckte oss kl 10:05, och då var det väl verkligen dax att gå upp.

Nu ska jag gå och sova!

/Jessa

5 kommentarer:

Linnéa sa...

Jag tror att det är en flicka. Jag gissar att hon föds 25 juni 15:42, väger 3850 g och är 51 cm lång. :)

JCA sa...

Jag tror på flicka, 20 juni, 3920 gram och 52 cm lång.

Marre sa...

Jag tror att det blir en flicka. Föds 15 juni, 3600gram & 50cm lång=)

Annelie sa...

Ett tag tänkte jag pojke, men känslan har svängt, jag tror att det är en flicka, att hon kommer den 23 juni kl 03:54, att hon väger 4230 gram och är 53 cm lång. ;-)

Fick en känsla bara nu vad man ska gissa, då blev det så här!

Lindet sa...

Hej!

Tänkte tipsa om tävlingar som pågår hos mig just nu.
Solskyddskläder från Sunmate, personliga kläder från Simply Colors, Nappar från Namnnappen och presentkort hos My Baby´s.
Om det låter intressant så kika gärna in hos mig och var med och tävla ;)

Kram Lindet
http://lindet.blogg.se