Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 26 maj 2012

Trippelgrattis =)

Stort grattis till min vän Sara som fyller år idag! Hoppas du får en toppendag!

Ett dubbelt grattis till S och A som blev föräldrar till tvillingpojkar igår.

********************************************

Igår morse vaknade jag med migrän,  inte roligt...
Tog en tablett och gick och la mig igen. Tack och lov att Hans var hemma, annars vet jag inte hur jag hade klarat det. Sov i 3 timmar, sen mådde jag bättre.
Vaknade med huvudvärk idag med, men det verkar släppa nu med hjälp av alvedon och en stor mugg kaffe.
Tror det är värmen som gör att huvudet inte mår riktigt bra...

För 5 år sedan var jag inlagd och fick äntligen hjälp med min varfyllda öronspottkörtel, tror jag gick med det i 3 veckor innan jag fick träffa en kompetent läkare som kunde hjälpa mig...

Idag ska Oskar och Hans åka till farmor med en blomma till mors dag. Imorgon ska vi bara vara hemma och mysa och fira lite.

Önskar er alla en härlig helg!


Inga kommentarer: