Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 21 december 2012

Håll tummarna

Jag trivs bra på mitt jobb, det gör jag verkligen! Jag söker mig inte härifrån aktivt, men...
Häromnatten dök det upp ett spännande jobb och jag skickade in en ansökan. Det är väl inget man ska göra mitt i natten och jag blev lite sur på mig själv att jag inte la ner mer arbete på brevet.
Därför blev jag väldigt förvånad när jag var en av de tretton ( av nästan 200 ansökningar) fick komma på information.
Information och ett stresstest var i tisdags och hade vi inte hört nåt innan 7 januari var vi inte utvalda.
Igår fick jag ett mail att jag är välkommen på intervju nästa vecka :-)
Snälla håll tummarna!!
/Jessa

4 kommentarer:

mammaTEA sa...

Spännande!

Timea sa...

Jag håller tummarna! Lycka till!

Timea sa...

Jag håller tummarna! Lycka till!

Hanna sa...

Håller tummarna. :-)