Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 6 september 2009

MP3-spelare

Har beställt en MP3-spelare. En rosa. Tyckte det var fin. Har en som jag lånat av mamma, men nu kan hon få tillbaka den. Den är på 2GB, men det räcker bra för mig. 500 låtar får plats, och så länge är jag inte ute på promenader... =)

Imorgon jobbar jag 7:30-15:30. Hans får köra och hämta mig, för Skye ska klippa sig imorgon.
Han sa att han skulle ta lite kort där vi ska flytta till och kolla lite runt om. Ska se om jag kan lägg in lite bilder imorgon.
Kameran verkar ha fått sig en knäpp, men jag ska se om jag får ordning på den.

Dax att gå och lägga sig snart, är dödstrött!

/Jessa

2 kommentarer:

Annelie sa...

Åh, sådär flashig var inte min! :-)

Puh, det var svettigt, men nu har jag fått fram en bild på den! :-D

www.netonnet.se/Images_Site/item_img/se/large/135539.jpg

Hoppas du kan se den...

nolhed sa...

den såg fin ut.