Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 15 september 2009

Trappstädning...

Äntligen har jag en sovmorgon! Vad händer då? Inte får jag sova iaf...
Fastighetskötaren bestämmer sig för att det är en bra tid att sopa trapphuset kl 7:15...
Hade inte sagt så mycket om hon försökte vara tyst... Men hon slår i väggen 2 gånger för varje trappsteg, vi har 20 trappsteg upp till lägenheten...

Blir skönt när vi flyttar, då har vi dörr direkt ut. Så då slipper man grannar som bara måste stå i trapphuset och prata/gräla/gapa.

Ser ut att bli fint väder idag. Härligt!
Idag ska jag:
*Diska
*Ta en promenad
*Packa
*Ut i skogen och plocka svamp med mamma

Nu ska jag dra upp Hans ur sängen, för jag börjar bli sugen på frukost...

/Jessa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan. Du skriver fint. Har en liknande historia angående trappstädningen. Vaknade en morgon av att någon hade skurat golvet i trapphuset. Kliver ut och vad händer, jo halkar till och drämmer i baken i golvet. Fick blåmärke men inget mer som tur var.