Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 19 mars 2010

Trevlig dag

Idag har syster Annelie och Fredrik varit här. Jag fick 2 biljetter till barn-och-babymässan. Vi har pratat länge om att vi vill gå dit jag och Hans. Igår backade jag för att jag har så ont i mitt bäcken. Men nu kommer vi självklart att gå! Tack snälla för presenten!

Vi bjöd på tagliatelle och kycklinggryta (Kycklingfilé, bacon, champinjoner i creme fraiche, grädde och getost), och en sallad till. Blev gott fast jag brände den...

Imorgon blir det 7-årskalas hos Maja, sen ska David följa med mig hem.
På söndag kommer Elinor och Emma på lite kalas. Sen har vi kalasat färdigt =)

Nu väntar jag på resultaten på Let´s dance (hoppas Claudia blir kvar!)
Sen ska jag sova.
Godnatt!
/Jessa

Inga kommentarer: