Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 20 november 2010

Myslördag

Oskar tycker om David som var på besök förra helgen.
Mys i soffan


Var en väldigt glad kille idag.

Idag har vi haft en mysig lördag. Var nere på julmarknaden en sväng, inte så mycket folk när vi var där men det hade det varit innan.


Skye fick stanna hemma. Han mår lite bättre, men har ont... Tycker så synd om honom!
Nu ligger Oskar och sover, han vaknar säkert om en stund, brukar inte somna för natten så här tidigt.
I morse var det inte kul att köra hem... Hade inte blivit så mycket plogat när jag åkte hem kl 7 på morgonen. Jag hade dock en liten traktorplog framför mig genom Mölnlycke, men det hade nog varit bättre utan plogen framför... Innan man kommer ur Mölnlycke är det en lång backe, där gick det så sakta så jag fick stopp med bilen. Tur att det inte var någon trafik för jag sladdade runt en hel del innnan jag fick fäste och kunde åka vidare...
Imorogn blir det 80-årskalas för mormor.
Trevlig lördag!
/Jessa

1 kommentar:

Katja sa...

Sims är ju skoj :o) Har byggt ett nytt hus hihi! Lagt upp bilder med..
Hoppas det gick bra att komma fram till kalaset i snöyran! Kram!
Pst, fina bilder...