Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 9 november 2010

Nallen Evert

Gosigt med nallen Evert.
Svårt att hinna med och blogga märker jag...
Har börjat jobba, och det går bra, men jag saknar min plutt när jag är på jobbet...
Idag har jag varit på planeringsdag med jobbet, har jättetrevliga och bra jobbarkompisar!
Igår var vi på bvc med Oskar. Han väger nu 7600 g och är 65 cm. Växer så det knakar!
På eftermiddagen var vi med föräldragruppen på öppna förskolan. Det var trevligt, och Oskar tycker om att titta på de andra barnen. Fast det blev nog lite för mycket för honom, för på kvällen var han jätteledsen och skulle bara ligga i famnen...
Nu är det grötdax för Oskar.
/Jessa

2 kommentarer:

Annelie sa...

Så söt, så söt, så söt! Och det ser så lugnt och tryggt ut när han ligger och kramar nallen. Mosters goaste pyre! ♥

Marre sa...

Ja verkligen söt kille=P