Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 10 november 2011

Award

För ett tag sen fick jag en award av finaste Luiza.
Här kommer reglerna:
Länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till fem bloggvänner.

1.När ingen ser eller hör mig... Sjunger jag och dansar. Speciellt i tvättstugan på jobbet, där är det bara jag som är vaken =) Visst sjunger jag för Oskar, men när jag är själv kan jag sjunga ut ordentligt =)

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Mina nycklar, huset vi flyttat in i måste öppnas med en "tagg", inte roligt att bli utelåst... Oftast är mobilen med, men går jag bara ut med hunden så brukar den få vara hemma.

3. Min blogg heter som den gör för att...  Jag visste inte vad jag skulle kalla den... Jessa kallade jag mig själv när jag var liten, och jag är 30+. Så i brist på annat blev det så.

4. Om jag vågade skulle jag... Ge mig in i IVF-karusellen en gång till och försöka få ett syskon till Oskar...

5. Om 10 år kommer jag att... ha rest med Oskar och min man till ställen som vi pratat om att vi vill se och uppleva. Kinesiska muren, Egyptens pyramider, USA med besök på Disneyland...
Vi kommer ha en husvagn igen som vi reser med i  fantastiska Sverige.
Vi ska bo kvar i samma lägenhet, och inte flytta nån mer gång, 9 gånger räcker =)

Jag skickar awarden vidare till:
Amo Ergo Sum
Tea
Marre
Ninnå
Wilda Mathilda



Inga kommentarer: