Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 26 november 2011

Svar på kommentar

Fick den här anonyma kommentaren på inlägget "Otur på väg till jobbet".
Anonym sa...
Otäckt!

En fråga bara: varför skriver du ut att polisen var kvinnlig? Polis som polis, är det relevant att polisen är av kvinnligt kön? 


Jag skrev det här inlägget mitt inatten när jag hade lugnat ner mig.
Det är för att jag själv ska komma ihåg hur det hela var.
Att polisen var kvinnlig spelar egentligen absolut ingen roll, fast just då var jag glad att det var en kvinna som kom och tog hand om upprivna hysteriska mig.
Jag har även skrivit polisMANNEN, men det hänger du inte upp dig på. Vaddå? Polis som polis, eller?!?
Jag hade iofs kunnat skriva polis 1 och polis 2...

4 kommentarer:

Luiza sa...

Du förstår, Jessica, det finns alla typer av människor där ute som hakar upp sig för småsaker... Det värsta är att de är så in i helvete fega, att de inte vågar lämna namn. De är så jävla skyddade bakom sin sida av skärmen, men i verkligheten vågar de väl inte säga ett pip, just därför gör de det på nätet.

Det var en riktigt obehaglig uppleveöse, och jag hade nog inte heller vågat åka. Det var bra att du rinde polisen, och tur att du låste bildörrarna.

Ha en fin kväll.
Kramar/
Luiza

Marre sa...

Ush jag hatar anonyma fega musar;)
Läste inte någe om polis?? Har jag missat nåt??
Vafan polis 3 här hjälp=) Hahah!!

Krama Lillen från mig & Lucas=P Du får oxå en kram vännen<3

Elinor sa...

Haha men jisses, spela roll....

Annelie sa...

Haha, jag reagerade inte ens på att du hade skrivit kvinnan, jag kan ju annars vara lite påstridig när det gäller såna saker... :P Jag var mest glad och lättad att du fick hjälp och att allt hade slutat väl. Men du vet, det finns typer i alla läger som vill utmärka sig. Synd att de inte vågar stå för det bara!