Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 3 februari 2012

Bättre

Inatt var första natten på över en vecka som jag bara behövde gå upp en gång på grund av ryggen.Jag hittade till och med en helt ok sovställning i går kväll. Känns jättebra!
Oskar sov i sin säng ända fram till halv 5, då kom han in till oss, gosade till sig och somnade om gott.
Nu för tiden när han kommer så har han både napp och snutte med sig, och det är skönt att slippa gå upp och leta upp dem.

Värken jag har haft (och har lite kvar) sitter i höger skuldra. Det värker lite hela tiden, men ibland är det som om det bara kramar till och jag tappar andan.
När jag skulle förklara häromdagen hur det kändes så kom jag på att det känns som förlossningsvärkar fast i skuldran. Väldigt ont med andra ord...

Idag är det fredag, och vi ska hämta vår nya bil =)
Det är ingen "ny" ny bil, men ny för oss.
En Volvo V 70 XC, så nu får vi äntligen plats med både vagn och hund i bagaget.
Dessutom går det nog in lite kassar oxå när vi har handlat.

Önskar er alla en bra helg!








1 kommentar:

mammaTEA sa...

Skönt att det är bättre.