Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 31 januari 2012

Ont

Det är inte bara ryggen som gör fruktansvärt ont, det kan jag väl hantera.
Men att det gör ont i mammahjärtat..., det är jobbigt!
Läkaren sa att jag inte skulle lyfta tungt, iinte så svårt att lyda för jag kan inte.
Men när Oskar står och är jätteledsen och bara vill komma upp i famnen...
Då kommer det en tår hos mig med.
Han förstår ju inte att jag inte kan, jag brukar ju kunna lyfta pp honom.
Jag försöker få honom att gå till soffan och krypa upp i mitt knä, men han förstår inte utan blir så ledsen så han ligger på golvet.
Han är inte arg-ledsen, utan verkligen ledsen-ledsen...
Jag hoppas verkligen det här går över fort så vi kan återgå till ett normalt liv...

Har sjukskrivit mig i helgen oxå, igen... Har haft lite otur med sjukdomar det senaste.

Hoppas ni andra har det bra!



1 kommentar:

mammaTEA sa...

Hoppas det snart vänder.