Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 22 juli 2012

Blod

Imorse när jag jag vaknade såg jag tre i mina ögon stora blodfläckar där Oskar ligger emellan oss.
Fick hjärtat i halsgropen och ryckte upp Oskar som nu låg i fotändan. Han hade torkat blod rumt munnen och på händerna.
Han har inte varit ledsen inatt och vi fattade ingenting...
Det var inte från näsan och jag hittade inget bitmärka i tungan eller läpparna...
Blev orolig att han hade hostat upp blod, han hostar lite på nätterna fortfarande efter senaste förkylningen.
Men han var så pigg och glad och åt som vanligt.
När jag kollade munnen lite bättre så hade strängen under överläppen spruckit, inte så konstigt att det var blod, men jag vet inte vad han gjort, kanske fått nappen väldigt fel??? Det måste ju ha gjort ont...
Lille killen och skrämmas så!!!

***************************************

Imorgon åker vi en sväng till High Chaparral med Oskars kusin Vincent.
Jag har inte varit där på många år, så det ska bli kul!

Ha det bra!





1 kommentar:

Luiza sa...

Ja, det där måste varit superobehagligt. Jag hade fått hjärtinfarkt alltså...

Kul att åka på liten utflykt imorgon =). Jättemysigt.

Kul , det där med instagram. Jag älskar det.

Hoppas du får en god natt och jag ska pussa skruttan från dig. Pussa lilla Oskar från mig.
Kramar