Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 21 mars 2013

Pendla med buss

Att pendla med buss verkar vara en halv vetenskap. Iaf om man kommer in som "ny" på "deras" buss.
Satt och skrattade för mig själv när jag insåg mönstret på bussen.
Alla har sina platser på bussen och ska helst gå på bussen i rätt ordning.
Jag skojar verkligen inte!
Idag var vi fler som gick på där jag stod och med mening var jag inte mesig och blev undanskuffad i kön.
Såg nästan panik och förvirring, tänk om nån annan tog just det sätet som den skulle sitta på. Helt otroligt :-)
Antar att det är så för att det är en buss från landet in till stan.
Men det ser väldigt roligt ut.

Igår slog Oskar i en framtand. Han ramlade ner från en stol hos dagmamman.
Han blev lite ivrig när Hans kom och skulle hämta honom.
Så det blir tandläkarebesök för honom idag...

/Jessa

Inga kommentarer: