Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 27 mars 2013

Upp och ner

Går bra på jobbet, utbildning blandat med medlyssning på hemmaplan denna veckan. Nästa vecka bär det av till Uppsala. Har en hög med flygbiljetter på mailen.
Känns ok att flyga, jag älskar det inte, men det går fortare än tåget...
Har en kurskamrat från Göteborg, känns alltid bättre att vara två.
Igår hade vi telefonkonferens med information inför nästa vecka.

Oskar är inte jätteglad över att jag är borta så långa dagar, vi hinner inte träffas så mycket. Det är jobbigt! Men jag försöker sluta lite tidigare varje dag så jag kommer hem tidigare. När kursen är över kommer det bli bättre, då går jag på blandat schema igen.

Fick tråkigt besked i helgen... En vän som är väldigt sjuk... Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!!

/Jessa

Inga kommentarer: