Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 10 mars 2011

Dag 19: Något du ångrar

Gör ett försök med utmaningen...
Dag 19: Något du ångrar.

Jag har gjort massa saker som jag ångrar, jag har oxå varit ung och naiv...
Inga allvarliga saker dock, så ni behöver inte sätta i vrångstrupen =)
Men av varje misstag man gör så lär man sig något och det är det som har gjort att jag är den jag är idag.

Det finns en sak som jag verkligen ångrar, och det är att vi inte sökte hjälp tidigare med problemet att bli med barn...
Jag visste att vet var något som var fel, men jag var totalt livrädd över att få höra att det inte fanns något att göra för att hjälpa oss. Därför vågade jag helt enkelt inte be om hjälp...
Jag var lika ledsen varje månad när mensen kom, men innan den dök upp fanns iaf alltid ett hopp om att kanske denna gången...

Egentligen så sökte vi aldrig hjälp utan blev erbjudna.
Jag var på gyn för att jag hade sån fruktansvärd mensvärk och behövde hjälp, då tog gynekologen upp det med mig, och det var så vi kom in i svängen.
Tack och lov för mensvärken! För vem vet om jag hade vågat annars?

Så, jag ångrar att vi inte sökte hjälp tidigare, men jag ångrara inte allt vi gick igenom.
För nu är ju våran gulleprins Oskar här <3

--------------------------------------------------------------

Oskar har haft sin första magsjuka...
Det höll inte i sig så länge och var inte så allvarlig, men jag tyckte så synd om honom!

Annars så är allt bra, han kryper som 17 och piper iväg fort som bare den =)
Både krypandes och i gåstolen går det fort.
Han ställer sig upp mot det mesta, idag har det varit mot mina ben. Jag har haft tights på mig mest hela dagen, och det är inte så mycket motstånd att dra i... Men upp ska han =)
Igår satt han på huk en liten stund utan att hålla dig i något.
Han ramlar en del med... Men han måste ju få öva sig och lära sig...

Ikväll ska jag ut på min julklapp från jobbet. Vi ska till Lisebergsteatern och titta på en föreställning med Eva Rydberg och Thomas von Brömsen.
Spännande och kul!

Önskar er en bra dag!

/Jessa

Inga kommentarer: