Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 16 mars 2011

För 34 år, 1 timme och 48 minuter sen...

... såg jag dagens ljus.
Känner mig nästan lite gammal... Men ingen ålderskris i år.
Det har jag redan haft, både när jag fyllde 20 och 25...

Är på jobbet, men nu längtar jag hem lite...

Oskar har samma sjuka humor som jag...
Jag har ibland svårt att hålla mig för skratt när folk klantar sig, tappar grejer eller slår i en tå. Det är inte för att vara elak, det bara blir så att jag skrattar...
Igår hade jag en klantig dag, och Oskar bara skrattade...
Vid middagen tappade jag både mina bestick och sleven till köttfärssåsen så det skvätte.
Oskar gapskrattade... Sen när jag skulle gå in på toa med honom så gick jag in i väggen, då bubblade skrattet fram ur honom =)
Gullegrisen!

Min födelsedag ska jag tillbringa i sängen halva dagen, behöver sova ordentligt efter att jobba natt.
Ska inte ha kalas, men svärmor och svägerska kommer på kaffe på kvällen.
Tycker lite att man kan komma och fika utan att behöva ha en anledning, men så är det inte alltid...

På fredag åker vi till Helsingborg och sover på hotell en natt. Ska bli mysigt att ta en sväng över till Helsingör och bara ta det lungt.

Ha en bra dag!
/Jessa

2 kommentarer:

Timea sa...

Grattis på födelsedagen! :-)
Kramar

Marre sa...

Grattis på födelsedagen vännen!!

Önskar dig en fin dag trots att du ska sova=P

Tack för dina kommentarer inne hos mig=D

Kram!!