Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 27 mars 2011

Sommartid

Härligt att jobba natten när man ändrar till sommartid! Fast jag tycker lite synd om de som ska upp och jobba idag, en timma är ganska mycket att förlora på natten när man sover och ska upp tidigt...

Jag har annars alltid lyckats och få jobba natten när det är en timme extra. Det är verkligen pest och pina!
Tiden känns som om den går bakåt hela natten istället för framåt...
Ett år när jag var glad att jag slapp den så blev jag erbjuden att jobba extra den natten. Eftersom det blev kvalificerad övertid och det är gott med extra pengar så tackade jag ja. Blev lite sur på mig själv när jag upptaäckte att det var hemskenatten...

Idag händer det inte så mycket, hoppas jag sover gott till 15-tiden, så jag är pigg sen.

Nu får jag snart åka hem och sova... =)

/Jessa

Inga kommentarer: