Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 28 oktober 2011

Måla

På två utav väggarna i vårt sovrum är det klottrat...
På ena väggen står det "Jag älskar Lykke", och den andra har någon lekt "hänga gubbe"...
Inte så snyggt...
Nu har vi iaf fått lov att måla om, vi får färgen så gör vi arbetet själva.
Häromdagen var vi och köpte färg. Det blir nougatfärgat på 3 väggar och mörkare brun på väggen där huvudändan på sängen är.
Nu är alla väggar i hela lägenheten vitmålade, så det blir bra med lite färg tror jag.
I Oskars rum ska vi måla en blå fondvägg, men det får bli ett senare projekt.

Oskar har fått sitt första diplom =)
Varje torsdag har de haft Mulleverksamhet med dagmammorna.
Oskar har varit med i Knopparna.

Var på meandI-party för nån vecka sen och har fått hem kläderna. Köpte bland annat ett par jättesköna mysbyxor till mig. Nu såg jag precis att de spruckit i en söm... Får ta tag i det...

Såg att jag fått en award, den ska jag ta tag i imorgon när jag vaknat =)

Hoppas ni sover gott!
Det ska jag göra om ett oar timmar =)




1 kommentar:

Luiza sa...

Hihi, vad kul att Oskar fått diplom =). Då är han säkert stolt ;).

Det låter som att det kan bli väldigt fint när ni målat klart =).

Hoppas du får en bra dag.
Kramar