Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 4 oktober 2011

Packa upp

Här är det uppackning som gäller varje ledig stund.
Det är inte alls lätt att göra något när Oskar är med, då tar det dubbelt så lång tid och han kräver uppmärksamhet HELA tiden.
Idag är Oskar med sin pappa i Göteborg, farmor fyller år så de är där och grattar.
Jag är hemma och försöker få ordning på sovrummet.
Börjar se en klar förbättring!
Jag har varit jätteförkyld i veckan med hosta och feber, och känner att jag inte har fått tillbaka all kraft, men det går sakta men säkert framåt. =)

Igår var nog Oskar trött på oss här hemma...
Han gick och hämtade sin "dagmammaryggsäck" och packade ner sin snuttefilt i den.
Sen fick han med lite hjälp på sig ryggsäcken, vinkade glatt hejdå och gick till ytterdörren.
Där stod han en stund kom tillbaka med ett hej och gav pappa en jättekram.

När Oskar hade sovit en timme igårkväll så vaknade han och var helt otröstlig.
Han tog sig för ena örat, så vi misstänkte öroninflammation.
När jag skulle ge honom flytande Ipren satte han i halsen och spydde ner både sig själv och mig.
Stackars lille killen, jag tyckte så synd om honom!
Efter det blev det iaf bättre, kanske var mycket slem som behövde komma upp, jag vet inte...
Idag mår han bra, skönt att det gick över!

När vi kommit i ordning i lägenheten ska jag lägga ut lite kort så ni får se hur vi har det.
Så nu får jag väl lägga lite mer krut på att packa upp...



1 kommentar:

Tea sa...

Hoppas ni kommer iordning i lägenheten snart. Det är så jobbigt med flyttkartonger.