Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 6 oktober 2011

Nostalgi

Sitter på jobbet och har precis ätit lite mat.
Jag njuter av en kall julmust som jag var tvungen att köpa i affären.
Älskar julmust!
Eftersom det inte är något att se på tv, så ser jag inatt på Narnia.
Den "gamla" engelska tv-serien som gick som jullovsmorgon när jag var liten.
Jag tyckte egentligen att det var alldeles för spännande och både garderoben och faunen gav mig rysningar =)
När jag sitter här med min must och hörde signaturen så fick jag tillbaka lite av den känslan =)

Den 5 november är det dax för bloggträff i Göteborg, ska bli så kul att träffa några nya och några som jag träffade i Stockholm i maj.
Denna gången tänkte jag att Oskar skulle följa med på lunchen, och så går jag själv på kvällen.
Fick mail med information om vart vi ska träffas, det verkar vara mysiga ställen med god mat.

Oskar har haft feber till och från i 2 dagar, så han får vara hemma från dagmamman idag.
Han håller på att få en tand i underkäken, så det är säkert den som spökar.


Hoppas ni sover gott! Detska jag göra om ca 7 timmar.






2 kommentarer:

Wilda Mathilda sa...

Det ska bli urkul att ses igen!

Kram

Sara sa...

Ska bli superkul att ses igen! Det har också dykt upp lite ny information på mailen, men nu lovar jag att sluta trakassera er. :)

Kram