Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 21 december 2011

Endast Jessa är vaken...

Då var det dax igen... Så jobbigt att vakna av kramp i ryggen och behöva gå upp, men jag vet att det är det enda som hjälper...
Precis innan krampen började hördes en trumvirvel genom lägenheten och Oskar kom in till oss med napp och snutte.
Han blev inte glad när jag gick upp... Jag fick så dåligt samvete! Hoppas han inte tror att jag gick upp för att han kom in till oss och la sig i vår säng... Det är så mysigt när han kommer intassande (eller klampande) framåt morgonen och kryper upp i sängen och gosar till sig.
Det händer inte så ofta att han kommer upp så själv. För det mesta sitter han kvar i sängen och gnäller så man får gå och hämta honom.

Skrev visst igår att jag älskar snön som kommit. Det gör jag... just nu... Jag lovar att jag kommer att klaga på den sen, men just nu tycker jag om den och det är så mycket ljusare och finare ute.
Det har fortsatt att snöa under natten och det ligger så fint på alla träd utanför.

Nu börjar det bli lite bättre i ryggen, så nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna om igen...

Ha en bra dag!






Inga kommentarer: