Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 20 december 2011

Snö, snö, snö

Det blev inget Allum idag. När vi vaknade i morse (eller... klockan var 9 när Oskar väckte oss), så låg det 1-1,5 dm snö ute och det snöade fortfarande.
Det har snöat till och från hela dagen, men nu verkar det vara bra plogat iaf.

Det är jättefint med all snö och jag älskar det!
Fast det var ganska jobbigt att gå med vagnen till öppna förskolan när det inte var plogat.

Imorgon måste vi åka och köpa de sista julklapparna, annars blir jag alldeles för stressad...

Hoppas jag kan sova bättre inatt. Får så ont i tyggen fram vid tre-tiden att jag är tvungen att gå upp. Sitter jag uppe i 1-2 timmar så kan jag somna om sen. Men det är ju inte det optimala om man vill vara pigg.
Inatt såg jag att jag hade sällskap på nätet av två bloggvänner. Verkligen jobbigt när man inte kan sova, men jag log lite när jag insåg att jag hade sällskap. Det kändes lite konstigt =)

Hoppas ni får sova gott inatt!




Inga kommentarer: