Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 14 december 2011

Julklapp

Idag hade vi julavslutning på jobbet.
Jag låg hemma och sov eftersom jag hade jobbat, och jobbar nu inatt igen...
Men när jag kom till jobbet väntade en julklapp och en landgång på mig =)
Landgången var med räkor, kräftstjärtar och lax, den var såå god!
Julklappen i år var en upplevelse igen.
Den 16/3-12 (min 35-årsdag) ska vi gå på Lorensbergsteatern och titta på Rampfeber med bl.a Ulla Skoog, Thomas Petersson, Claes Månsson och Sven Melander.
Ska bli kul!

För en stund sen höll jag på att ramla ur soffan, det kom en riktig åsk-knall...
Känns lite fel årstid, men det är andra natten på kort tid som det åskar nu.

Imorgon är det sista dagen som Oskar är hos sin dagmamma som han haft.
Nästa gång blir i mellandagarna hos den nya.
Känns lite tråkigt, det har funkat så bra hela tiden.
Det kommer säkert bli bra hos den nya med, har bara hört massa gott om henne, och det kändes bra när vi var där och hälsade på.

Musikhjälpen på tv hela natten, trevligt att lyssna på =)







1 kommentar:

Tea sa...

Kul att få en upplevelse i julklapp!