Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 30 januari 2012

Penicillin

Natten har jag tillbringat först i vår säng med Oskar tätt intill. Redan vid 00:30 hade jag så ont i ryggen att jag tappade andan, så det var bara att gå upp.
Med 2 citodon och uppesittade vid datorn i 2 timmar gick jag och la mig i Oskars säng.
Tur för mig att han har en stor säng!

Jag ringde vc imorgon och fick en tid vid 10.
Hon kollade, kände, klämde och frågade, men kom inte riktigt på vad det är med mig...
Eftersom jag har varit hängig och förkyld med snudd på feber till och från så länge så fick jag penicillin. Fick oxå mer citodon utskrivet.
Så nu hoppas jag att det blir bättre!
Jag tycker verkligen int eom citodon, för  jag blir både illamående och yr i huvudet, men värken försvinner för en stund iaf...

Oskar mår bättre idag, och har inte känns febrig.
Jag kände igenom munnen innan och hittade boven i dramat. En tand har spruckit fram i överkäken.

Nu väntar ännu en natt och jag hoppas att jag får sova bättre!




2 kommentarer:

mammaTEA sa...

Hoppas ni snart mår bättre och att ni får sova i natt.

Anette sa...

Hoppas det går bättre med din rygg nu Jessica! Jobbigt med värk.
Kramar Anette