Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

fredag 20 januari 2012

Wilda bebben

Wilda och Fina M får äntligen träffa sin Mini idag. Så spännande!

Kan du inte sova? frågade Hans när jag kom upp och satte mig vid dator.
Jo, men det är väl dax att komma upp, klockan är ju 14 sa jag.

Det var den inte, den var bara strax efter 12... Ja, ja, nu är jag uppe iaf, kanske lika bra det så jag kan sova inatt.
Har jobbat 3 nätter och är nu ledig helgen.
Sen jobbar jag måndag och tisdag natt och sen är det dax för långledighet i 9 nätter igen =)

Oskar är hos dagmamman när jag sover, och det fungerar jättebra!
Han tar sin lilla ryggsäck på morgonen och vinkar hejdå med ett leende =)
Väl framme hinner han knappt med att säga hejdå till Hans innan han slänger av sig kläderna och går in och äter en andra frukost.
Inga sura eller ledsna miner på morgonen än så länge (jag vet att det kan komma sen...)
På eftermiddagen vill han knappt åka hem, men det är så skönt att veta att han trivs!

Önskar er alla en bra fredag!
Jag har problem med att kommentera, men ska försöka fixa det.
Ni finns i mina tankar!






1 kommentar:

Luiza sa...

Ja, det är så spännande med Wilda och hennes M =). Tänk att de ska få träffa Mini idag...

Vad roligt att Oskar trivs så bra hos dagmamman =). det måste kännas tryggt för dig och Hans.

Ja, jäkla blogger (milt sagt) jag blir så less...
Har dock märkt att det går kommentera från mobilen på de bloggar som strular...Vet inte vad man ska göra för att det ska bli bra...
Skit.

Ha en fin dag.
Kramar