Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 29 juni 2009

Vikariat och bostadskö

Jag och Elinor jobbade ihop på Toftalyckan inatt, kul att vara där på "visit" och att jobba med Elinor. Det var ett tag sen jag var där, och ännu längre sen jag jobbade med Elinor.

Har nästan precis kommit hem från en kväll på jobbet. Härligt jobba jag har! Stortrivs verkligen!!!
Chefen ringde innan och frågade om jag trivdes och ville ha förlängt vikariatet. Klart att jag vill! Så nu har jag året ut. Blev jätteglad, för jag trivs verkligen jättebra!
Känns skönt att ha jobb året ut, nu behöver jag inte leta jobb på ett tag iaf.

Vi har satt upp oss på bostadskö. Har funderingar på att flytta närmare Göteborg, tänkte vi skulle bosätta oss i Landvetter, Mölnlycke, Rävlanda, Hindås eller nåt sånt. Får väl se hur det går.

Jobar kort kväll imorgon. Skönt att komma hem lite tidigare!

Nu ska jag ta mig en kalldusch innan jag går och lägger mig.

/Jessa

Inga kommentarer: