Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 3 april 2010

Härligt påskväder!

Vilket härligt påskväder vi har i år!
Det var minusgrader i morse när Hans var ute med Skye, men fåglarna kvittrade och solen var framme.
Skye har legat på balkongen större delen av dagen, och det doftar vår i lägenheten.
Härligt!!!
Snart ska vi äta lite påskmat, förberedde det mesta igår, så idag är det en härlig slappa-dag.

Sprattelknappen mår bra, och sparkar på emellanåt.
Inatt drömde jag att vi åkte in till förlossningen. Det var en söt liten kille som kom ut.
Så nu längtar jag ännu mer...
Men den som väntar på nåt gott... Idag är det 80 dagar kvar till bf.

Har haft mycket sammandragningar ett par dagar, men det är inget som gör ont så det är väl helt normalt antar jag.

Glad påsk!
/Jessa

2 kommentarer:

Marre sa...

Nej vad roligt jag drömmde oxå att jag fick en pojke hehe.

Glad påsk=)

Marre sa...

Sammanträffande igen=)
Maken gillar oxå namnet Julia till en flicka hihi=) Det är jätte fint!!

Trevlig helg=D