Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 24 april 2010

Yes!

Vi är nu ägare av en kombi. En vit volvo 945 blev det. Är supernöjd! Fick till och med pengar över från att vi sålde den andra bilen.
Tack snälla Annelie och Fredrik som hjälpte oss med skjuss idag, och till mamma och pappa som hjälpte oss igår.

Blev lite stressad idag, för bilen vi ringde på igår hade en annan visning före oss, och alla andra bilar var redan sålda när vi ringde.
Men det blev iaf den bilen vi ringde på igår, de som var före oss kom aldrig och tittade på den.
När köpet var färdigt så bjöd vi A och F på pizza. Det var mumma!
Sen var jag en sväng hos mamma och pappa och umgicks lite och visade upp bilen.

Imorgon ska jag bara ta det lungt. Tänkte ställa mig och stryka och lägga in alla bebiskläder som vi tvättat. Känns kul att göra i ordning lite.

Var hos Annelie en sväng och laddade ner ett spel till Wii, men hemma hos mig funkar det inte alls... Konstigt... Det ska ju fungera... Jag som ville spela Super Mario 3 (NES), nostalgi!

Lite kvällsfika nu innan man hoppar i säng kanske...

/Jessa

3 kommentarer:

Annelie sa...

Tack för god pizza!! Tråkigt att spelet inte fungerade, det funkade ju här... Vi får kolla med någon annans wii också kanske...

Nattinatti!

Jessica sa...

Tack för hjälpen!

Marre sa...

VAd skönt att ni äntligen hittade en bil=) Som är bra=)

Åh super mario 3 !!!!! Vad kul!!!