Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 20 juli 2010

Två veckor


Idag är Oskar två veckor. Tänk vad tiden går fort! Vet inte riktigt vart dagarna tar vägen...
Var på bvc innan idag för ny vägning. Äntligen har han gått upp! Nu väger han 4330 g, och är 53,5 cm lång. (Födelsevikt 4290g, längd 51 cm)
Skönt att veta att han växer!
Anna-Karin (gammal klasskompis) var här och hälsade på under eftermiddagen. Oskar fick så fina kläder, byxor och en body, och två par sockar med Barbapappa. Så fick han sin första skallra.
Imorgon kommer Oskars mormor, morfar, gamlamormor och gamlamorfar och hälsar på. Tänkte bjuda på köttbullar till lunch, det är alltid gott!
Nu piper det att maten är färdig.
/Jessa

2 kommentarer:

Marre sa...

Nämen såååå fin kille!!!! Han är ju bedårande söt!!
När jag ser Oskar längtar jag efter att ha min lilla bebis hos mig=D Åh gud vad roligt!!!
Jag sitter och smälter!! Bebisar e ju bara för söta juh!
Kram kram!!!

Tea sa...

Så söt han är, grattis!