Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 9 september 2010

Vårdcentralen och Östra

Har varit på vårdcentralen , igen... Och lämnat en hel hög prover. Armen ser ut som en färgpalett...
Igår fick jag komma tillbaka (hade förhöjda infektionsvärden CRP 41, sänka 35), så det var att lämna lite flera prover så fick jag en akutremiss in till infektionskliniken på Östra. Var lite nervös, för det låter så allvarligt med infektionskliniken...
Träffade en jättetrevlig läkare, vi pratade och hon klämde på magen. Sen var det ännu mera prover...
De kom inte fram till nåt igår, men jag har en telefontid på onsdag och blir det värre eller jag får feber så ska jag komma tillbaka.
Hoppas verkligen att det ska bli ett slut på det här! Idag har jag varit på toa 7 ggr...

Kalas i Göteborg idag, Hans syster fyller år, men jag stannar hemma... Så nu har precis Hans, Oskar och Skye åkt iväg.
Ska ta och lägga mig på soffan och vila lite tror jag...

/Jessa

1 kommentar:

Sara K sa...

Kram och krya på dig!