Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 6 september 2010

Dop 2010-09-04

Glad liten unge
Fyra generationer

Mormor, mamma, Oskar & gamlamormor. Familjefoto


Oskar med sina faddrar.

Emelie (Johnnys sambo), morbror Torbjörn & kusin Johnny.



Inte så populärt att få vatten på huvudet...




Fin solosång av kusin Maja, och moster Annelie spelar tvärflöjt.


Hade ett fint dop i lördags. Allt var verkligen jättefint!

Många gäster och många fina presenter.

Tack alla för att ni förgyllde Oskars dopdag!



Min mage är dock inte bra... Har haft kass mage i två veckor idag... Imorgon ska jag ner till vårdcentralen igen, hoppas jag kan få hjälp!

Det tar på krafterna att springa på toa 5-10 gånger per dag...


Idag är Oskar två månader. Kan inte fatta att tiden går så fort!

Förra veckan när vi var på bvc så vägde han 5950 g och var 59 cm. Stora killen!


Godnatt!

/Jessa





3 kommentarer:

Timea sa...

Grattis till dopet! Fina bilder! Jag hoppas din mage ska må bättre snart!
Kram

Annelie sa...

Jag hoppas också att du får hjälp med din mage så den kan läka sig, det förstår jag att det tar på krafterna! ♥

Annelie sa...

Så himla fina foton. Nåt som blev jättetydligt är att du och mamma har EXAKT likadana näsor! Lustigt att se... Kanske ligger det nåt i att folk säger att vi är lika? ^^

En annan sak... Jag läste kortet som Oskars farmor hade skrivit till presenten. SÅ rörande och fint, fyllt av kärlek!

/Annelie