Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 27 september 2010

Stora killen

I lördags var vi på bokmässan och träffade författaren Kim M Kimselius, som Oskar är döpt efter. Jag fick köpt de två senaste böckerna om Ramona och Theo. (Bilden är lånad från Kims blogg). Det var väldigt mycket folk, och jobbigt att gå med barnvagn. Kanske ska välja att gå på söndagen nästa år, då brukar det vara mindre folk.
Oskar fick oxå några böcker. En bok som heter Bli glad med Gogo. Den läste vi MYCKET för David när han var här när han var liten. Bäst att hjälpa till att hålla flaskan.

Här tycker jag om att sitta, då ser jag ordentligt när mamma och pappa lagar mat.


Tuff kille!



Pappa var och köpte en bumbo till mig, den var rolig att sitta i.
Oskar har haft sin första förkylning, med feber, ont i halsen och heshet. Han sov hela dagen igår och hela natten, var bara uppe och åt och fick ny blöja. Idag verkar han må bättre, skönt att det gick över så fort!


Min mage har helt plötsligt blivit normal igen, kanske inte när jag åt taco, men annars.
Efter att ha varit på toa runt 300 gånger den senaste månaden, så har den blivit bra...
Läkaren ringde häromdagen och gav svar på proverna. Levervärderna är lite höga, men det kan bero på att jag är överviktig. Jag ska tillbaka nästa vecka och ta mer prover, skönt att de kollar upp det!
Ikväll är det linedance igen, ska bli så roligt!
/Jessa

3 kommentarer:

Marre sa...

Vad söt han är=) Det har jag redan sagt 100ggr hihi & tröttnar inte. Vad bra att han blev frisk fort annars hade det blivit jobbit för honom stackarn. Å vad skönt att du mår bättre i magen.

Kul med linedance=) Lite motion & skoj samtidigt:)

Kram kram!

Marre sa...

Sv: Ja snart är det dax, tänk vad tiden går. Vi har följt & kommenterat varandras bloggar troget hihi=) Snart får du & de andra se vad det är för liten som jag har burit på i 9 månader. Vi har redan fått se din så söta Oskar, som är så fruktansvärt go när han ler=) Helt fantastiskt att vi lyckades=D

Marre sa...

Hej hopp=)
Jag pepprar dig med kommentarer hihi=)
Du har fått en liten utmärkelse av mig, en Award. Kika in hos mig så får du se.
Kram!