Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 20 september 2010

Veckan

Vad händer denna veckan då? Lika fullplanerad som det varit den sista tiden.

Idag ska jag börja dansa linedance. Ska bli så himla kul! Vi dansade linedance på möhippan vi hade för en barndomskamrat, och jag och en annan barndomskamrat fick blodad tand.
Så ikväll börjar det. Jag och Joyti ska iväg och dansa, kul att umgås med en underbar människa som man träffar alldeles för sällan. Vi har inte träffats på flera år, men när vi åkte ihop till möhippan kändes det som om vi pratat med varandra ofta.

På onsdag ska vi ha Erik här, ska till Toys`r´us och köpa leksak, sen äta lunch och sen bara mysa. Ska bli kul att rå om honom lite! Älskar verkligen mina syskonbarn!

På torsdag ska jag på anställningsintervju... Nervöst! Det är på ett gruppboende i Backa (Göteborg). Har sökt två små korta vikariat för att dryga ut mina föräldradagar. Hade varit underbart att kunna vara hemma hela sommaren! Inte för att jag vill jobba, hade gärna variit hemma tills Oskar blir 18 eller nåt, men man får göra det bästa. Tror han har mer roligt av att jag är hemma hela sommaren...

Fredag blir det återträff med föräldragruppen, och på lördag blir det bokmässan.

Har verkligen längtat efter bokmässan! Älskar böcker, så det är verkligen nåt som passar mig!
Ser fram emot att köpa de 2 nya böckerna om Ramona och Theo av Kim M Kimselius!

Nu ska jag se om mina grabbar vill komma upp och äta frukost med mig, de ligger fortfarande i sängen...

Ha en bra dag!
/Jessa

2 kommentarer:

Timea sa...

Tack för din fina kommentar hos mig Jessica!
Jag kände din kram även så genom internet :-).
Kramar till dig också!

Marre sa...

Hej=D Hur mår ni? Är det bättre med din mage? Hur mår lill killen?
Tack för din kommentar =) Jag blev super glad när jag såg att du gillar att följa mig=)
Nu är det inte långt kvar.
Tycker det ska bli skönt & träffa den aktiva lilla krabaten som lever livet om nätterna i min mage hehe=)
Kram!