Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

torsdag 11 augusti 2011

Nya vyer =)

Vi har fått en trea! =)
Jag är så glad! Tänk att vår tur äntligen kom!
Efter att ha sökt minst 8 lägenheter och aldrig får erbjudande, så fick vi nu chansen att tacka ja till ett erbjudande på en trea i det nya området här i Hindås.
Tråkigt att flytta från gården, men skönt att komma till en trea.
Lägenheten är inte så stor, men Oskar kommer få eget rum, och det betyder mycket.
Lekplatsen är inte så mycket, men den är mycket fräschare än det vi har nu.

Här är vårt hus. Vi kommer bo på andra våning och ha balkongen mot skogen.
Huset är byggt 2007, så det är mycket nyare än de hus vi är vana vid.
(Huset i Björketorp var från 60-talet)
Hiss, en underbart fin tvättstuga, färdigdragna tv/internet kablar i varje rum och portlås.
Jag hoppas och tror att detta kommer bli sista flytten för oss.
När vi blir gamla och gaggiga kan vi ta rollatorn i hissen och ändå komma ut =)
Ska bli skönt att slippa dra barnvagnen upp och ner för trappan.
**************************************************
Idag är Oskar och Hans på Liseberg.
Hans skulle träffa en gammal kompis som han inte träffat på ca 14 år, och jag kände inte för att följa med.
Så nu ska jag ut i köket och laga mat till mig själv.
Inte roligt att äta själv, men idag gör jag allt med ett leende på läpparna =)




4 kommentarer:

Linnéa sa...

Åh vad roligt Jessica!! GRATTIS! Kram

Jessica sa...

Tack Linnéa! Kram

Luiza sa...

Stort grattis till den nya , antagligen jätte fina lägenheten =)!!!!!
Vad glad jag blir för er skull och hoppas ni kommer trivas där.

Nä, det är inte roligt att äta själv, jag är ganska bekant med den upplevelsen, då min A jobbar kväll var 3:e vecka =(.

Tack för din fina kommentar om mina bilder , du gör mig så glad, och alla andra också...Det är ju bara en dyr hobby, men jag skulle vilja avancera...
Jag har en idé ;). Skicka mig ett mail med dina adressuppgifter, så ser jag till att skicka dig en liten inflyttningspresent ;). Kunde ju inte bli mer passande, ellerhur?
Kram på dig.
Luiza

Wilda Mathilda sa...

Ser jättefint ut! Vad kul! Grattis!

Kram