Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

tisdag 2 augusti 2011

Trötta

Skruttungen vaknade vid 5 imorse. Det tycker jag är lite väl tidigt...
Han slumrade om en stund, men mest var det studs runt i sängen, skalla mig, och rycka pappa i näsan som var roligast...
Så, nu ligger han och sover, jag sitter vid datorn och Hans slöar i soffan.
Blir en tidig kväll ikväll tror jag. Hopp i säng direkt efter Dr. Quinn.
***********************************
Annars händer det inte så mycket här idag, ska se om det är väder och ork till att gå ner till sjön en stund sen.
***********************************
Grannen var precis uppe med en tack-för-kattvakten-present.
En jättefin skål från Norge.
Hon har varit hos en vän utanför Oslo, och då passade jag katten.
***********************************
Nu ska jag ut i köket och sätta på kaffe, det kan behövas...


1 kommentar:

Marre sa...

Vad fin signaturen efter inlägget blev!

Jaha så oskar rycker far sin i näsan *fniss*
Lucas brukar dra maken i håret när han inte vaknar haha=P mig med för den delen=D

Kram!!