Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 28 augusti 2011

Packning...

Denna helgen har vi varit barn-och-hund-fria.
Ganska konstig känsla att vara själva som vi var innan...

Oskar och Skye var hemma hos mina föräldrar för att vi skulle kunna komma igång med packningen inför flytten.
Vi har packat, packat och packat. Gick lättare med ett glas vin eller två =)
Vi passade även på att fira lite bröllopsdag.

Oskar har typ aldrig somnat själv i sängen här hemma, utan jag brukar sitta med honom i knät tills han somnar.
Hos mamma och pappa somnade han själv, lite skrik, men sen sov han.
Tänkte nu ikväll att jag skulle prova på allvar (underlättar ju om han somnar själv när han är hos dagmamman...) 2 minuter så sov han.
Jag blev helt chockad!
Doch hade han somnat halvsittandes mot sina gosedjur, men han vaknade inte när jag la honom till rätta.
Kanske är så att han har varit redo, men att jag inte varit det...

Imorgon ska jag till tandläkaren, och på onsdag börjar inskolningen hos dagmamman.

Önskar er alla en trevlig söndagskväll!



1 kommentar:

Luiza sa...

Lycka till med allt som väntar denna vecka.

Massa kramar/
Luiza