Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

söndag 15 mars 2009

Paj, paj och... paj

Blir mycket paj idag... Vi åt köttfärspaj till middag. Sen ska jag bjuda Catrin på mat inatt och nåt gott till kaffet, eftersom jag fyller år imorgon och vi jobbar ihop inatt.
Det blir köttfärspaj då med och äpplepaj med vaniljsås. Har längtat efter äppelpaj, men eftersom Hans inte tål äpplen, så äter vi aldrig det hemma.

Ska inte ha nåt kalas, men mamma och Annelie frågade om de fick komma på kaffe, och det får de göra om de vill. Elinor kanske oxå skulle komma sa mamma.

Nu har vi bowlat lite jag och Hans, sen kollade jag när han boxades. Såg jobbigt ut, så det är nog bra träning!

Nu ska jag gå och byta om. Får åka lite tidigare om jag ska in i affären oxå.

Fick precis på Singing Bee. Kan säga att mina öron gråter en hel del just nu... Det är dock inte så spännande eftersom jag vet vem som vinner. Jag, Annelie och Fredrik var ju med i publiken på finalprogrammet, så jag känner igen alla vinnare.

Ha det bra!
/Jessa

Inga kommentarer: