Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

måndag 16 mars 2009

32 år idag =)


Då var man ett år äldre igen... Inte för att det känns så annorlunda, det är ju bara en siffra. Ingen kris det här året =)
Hans har bakat en tårta till mig, visst blev den fin!
Inatt käkade vi paj jag och Catrin, var proppmätta när morgonen kom. Fick en fin duk till vardagsrumsbordet av Catrin som hon virkat. Jättefin! Tycker det är så kul att få såna presenter!
Nu är jag ledig två nätter, sen jobbar jag onsdag, torsdag och fredag natt. En tuff vecka, men det är så på mitt schema...
Jag och Catrin ska hälsa på Anna-Karin på onsdag, sen åker jag med Catrin till jobbet och sover hos henne. Så slipper jag köra fram och tillbaka igen.
Nu ska jag gå och göra pajdeg till daggens middag: Inbakad fläskfilé med champinjonsås och ris. Mums=)
/Jessa

Inga kommentarer: