Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

onsdag 4 mars 2009

Trött

Vad trött jag har varit idag! Men svullnaden har gått ner på kinden, så det är väl därför jag är så trött. Antibiotikan tar väl ut alla krafter...
Imorgon ska vi åka och hälsa på mormor och Stig, och hämta vårt nya köksbord i Gislaved. Har inte varit hos dem på 2 år... Skäms lite när jag tänker på det. Men vi har träffats under den tiden, bara det att vi inte varit där.

Idag kom Majas födelsedagspresenter på posten. Tror att hon kommer bli glad!
Köpte ett Nintendo Wii igår, och köpte till Wii Fit. Konsollen med Wii sport kommer inom några dagar, men det andra kommer inte förrän 26/3, men den som väntar på nåt gott. Så då ska det bli träna av!
Om jag inte får igång spelet, så får David komma hit och hjälpa mig, han är expert på Wii.

Nu ska jag ta lite fil och musli, och sen gå och lägga mig.
Natti natti!
/Jessa

Inga kommentarer: