Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

lördag 4 april 2009

Maja

Film-mys med chips, godis och påskmust
Rockar rockring


Bowlingmästare! Maja är den röda

Lunch framför Trolltyg i tomteskogen



Påskpyssel

Jag och Maja har haft en jättemysig dag! Vi har pysslat, spelat spel, kollat film och ätit MASSA godis.
Maja hade med sig ett spel som vi spelade, sen har vi bowlat (jag kände mig totalt krossad =) ), rockat rockring på Wii fit, sjungit sing star oxh spelat jordgubbsLisa.
Så vi har hunnit med en hel del.
Läste My Little Pony till godnattsaga, och nu ska nog jag oxå gå och lägga mig...
Hans har varit och hjälp sin systerson att röja upp på deras tomt, så han är helt slut han oxå.
Trivs jättebra på mitt nya jobb, och längtar nästan till måndag när jag ska jobba igen. Fast jag saknar mina nattkompisar på Toftalyckan...
Nattinatti!
/Jessa



2 kommentarer:

JCA sa...

Ååå, vad fina bilder, och vad mysigt ni har haft det!!! Hehe, Maja krossade dig ju totalt i bowling! Förstår att ni har haft en jättebra dag. Kram!

Annelie sa...

Heja Maja, vilken baddare till att bowla!! :P

Ni verkar ha haft jättemysig helg tillsammans! Haha, hon ser så härligt avslappnad ut med filmmyset framför sig... ♥